Producătorul clujean de cosmetice Farmec are în plan anul acesta extinderea reţelei locale cu 15 noi spaţii comerciale, dar şi demararea de noi colaborări pentru magazine în străinătate. În urma acestor extinderi, compania estimează o creştere de peste 15% a cifrei de afaceri.
“Am deschis anul trecut 8 magazine noi, printre care se numără şi primele unităţi Gerovital din ţară. Anul acesta, vom ajunge şi mai aproape de români şi vom deschide 15 magazine proprii în toată ţara, atât în comerţul tradiţional, cât şi în marile centre comerciale. De asemenea, până la finalul anului, vom definitiva proiectul de francizare a magazinelor de brand către potenţialii colaboratori, continuând să încheiem parteneriate peste hotare”, a declarat Codrean Pop, director de vânzări Farmec.
Strategia de dezvoltare a companiei include şi lansarea de noi game şi produse, precum şi modernizarea gamei Farmec. Totodată, producătorul clujean va investi în cursuri de dezvoltare pentru angajaţii care activează în sectorul vânzărilor şi va eficientiza întregul lanţ operaţional din cadrul acestui departament.
Farmec are 11 magazine proprii la nivel naţional
Anul trecut, Farmec a înregistrat o medie lunară de 14.000 de clienţi, în peste 22.500 de locaţii de vânzare. În prezent, compania deţine 11 magazine proprii la nivel naţional: 3 magazine în Cluj-Napoca, 2 magazine în Bucureşti şi câte un magazin în Sibiu, Timişoara, Braşov, Constanţa, Arad şi Târgu Mureş. În străinătate, compania a deschis, în colaborare cu partenerii locali, 8 magazine Gerovital, în Italia, Spania, Ungaria, Franţa, Grecia şi Emiratele Arabe Unite.