Producătorul de materiale pentru construcţii şi industrie Temad Co din Braşov a avut anul trecut un business de 31,2 milioane de euro, la un profit de 2,5 milioane de euro. Afacerile companiei au crescut anul trecut cu 7% faţă de anul anterior, pe fondul unor investiţii de 1 mil. euro în extinderea centrului logistic de la Braşov.

”Avem o bază de clienţi dinamică şi colaborăm cu nume importante din piaţă. Având în vedere că avem deja o bună acoperire naţională, nu am crescut numărul de clienţi, dar am dezvoltat noi segmente de piaţă neacoperite, cum ar fi subdistribuitorii pe anumite grupe de produse. În 2016 ne-am păstrat numărul de angajaţi şi nu ne propunem să creştem pe acest segment nici în 2017”, a spus Florin Madar, directorul general al Temad Co.

Din 2013, compania lucrează cu un număr constant de 230 de angajaţi, motivând că tehnologizarea activi­tă­ţii a eliminat nevoia de a face noi angajări. Pentru acest an, omul de afaceri şi-a propus un avans de 8% al businessului, ceea ce ar însemna 33,5 milioane de euro. Tot în 2017 compania vrea să extindă centrele de distri­buţie din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Craiova şi Oradea.

Clienţii Temad sunt în principal companii, magazine de materiale de construcţii precum Hornbach, Praktiker, Dedeman şi retaileri care comercializează astfel de produse, Carrefour şi Auchan. Temad Co deţine o reţea de distribuţie naţională alcătuită din 14 filiale (Baia Mare, Braşov, Bucureşti, Buzău, Călăraşi, Cluj, Constanţa, Craiova, Deva, Oradea, Piatra-Neamţ, Piteşti, Sibiu, Timişoara).

Comercializează 20 de mărci internaţionale şi 7 branduri proprii

Absolvent al Facultăţii de Comerţ din cadrul ASE Bucureşti, Florin Madar a intrat în afaceri la începutul anilor ’90, înfiinţând în 1994 compania Temad, în care acţionar este soţia lui. Astăzi, grupul cuprinde Temad Co, importator şi distribuitor naţional de produse auxiliare pentru construcţii şi industrie, Temad Energie, centrală fotovoltaică  şi Temad Producţie, fabrică de plasă de fibră de sticlă. Aceasta a fost construită în 2013, printr-o investiţie de peste 1 milion de euro, şi are o capacitate de producţie anuală de aproximativ 9 milioane de metri pătraţi.  Compania promovează pe piaţa locală aproximativ 20 de mărci internaţionale şi 7 mărci proprii, iar produsele sunt distribuite în peste 5.000 de magazine.

Articole similare

Lasă un răspuns