11.7 C
Cluj-Napoca
duminică, octombrie 6, 2024
Google search engine
AcasăBUSINESS ÎN ARDEALFamilia Moldovan a investit 670.000 de euro într-o nouă fabrică de preparate...

Familia Moldovan a investit 670.000 de euro într-o nouă fabrică de preparate din carne la Cluj

Producătorul de carne și preparate din carne Moldovan-Carmangeria Sânnicoară, controlat de Ștefan și Cosmin Moldovan (tată și fiu) a inaugurat cea de-a doua unitate de producție din Cluj, în cadrul Centrului Agro Transilvania, de la Dezmir. Noua fabrică are o suprafață de 840 de metri pătrați, investiția ridicându-se la 670.000 de euro (fonduri proprii și finanțare de la BCR).

În cadrul fabricii sunt preparate, ambalate și depozitate produse din carne de porc, pui și vită (mici, hamburgeri, marinate, frigărui, cârnăciori etc.), iar procesul tehnologic este asigurat de sisteme automatizate (mașini de malaxat, ambalat, porționat și tocat carnea),

”Suplimentarea capacității de producție a fost o necesitate pe care piața ne-a semnalat-o încă de anul trecut. De altfel, cererea de pe piață ne-a impus întotdeauna, într-un fel sau altul, dezvoltarea. Am început în urmă cu 22 de ani cu un atelier în curtea casei din Sânnicoară, am ajuns apoi să avem o rețea proprie de magazine și o primă fabrică, am trecut apoi printr-un proces de rebranduire, iar acum continuăm dezvoltarea cu această unitate nouă”, a declarat Cosmin Moldovan, directorul general al Moldovan-Carmangeria Sânnicoară.

Capacitatea de producție în noua unitate este de 20 de tone pe săptămână de carne preparată (pastă de mici, hamburgeri) și 8 tone pe săptămână de carne tranșată pentru ambalare, acest lucru însemnând o creștere totală a producției carmangeriei de 15-20%. De asemenea, fabrica oferă o capacitate de depozitare a materiilor prime și a produselor ambalate pentru livrare de 16 tone pe zi.

Așteaptă o creștere de 20% a cifrei de afaceri

Oficialii Moldovan-Carmangeria Sânnicoară au mai spus că pe termen lung obiectivele companiei sunt întărirea brandului și mărirea cotei de piață, producătorul fiind orientat către extinderea liniei de produse. De asemenea, se va continua rebrandingul magazinelor proprii și maximizarea segmentului HoReCa printr-o ofertă dedicată. În urma acestei investiții, oficialii companiei se așteaptă la o creștere cu minimum 20% a cifrei de afaceri .

Înființată în anul 1994 de Ștefan și Cosmin Moldovan (tată și fiu) sub numele de Cosm Fan Carmangerie, compania are 248 de angajaţi, 28 de magazine în Cluj-Napoca şi în judeţ, două unități de producţie şi o fermă cu peste 230 de capete de bovine. Portofoliul include 160 de produse (începând de la cârnați, salamuri, afumături, șuncă, crenwurști și terminând cu tocături marinate și cărnuri proaspăt tranșate). În 2014, compania a trecut printr-un proces de rebranduire,  aducând pe piață un nou concept de magazin – Moldovan-Carmangeria Sânnicoară.

RELATED ARTICLES

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments