The Body Shop România a lansat un nou concept-store, în Iulius Mall Cluj, fiind primul magazin de acest tip deținut de brandul britanic de cosmetice în regiunea de nord vest a țării.
Noul butic The Body Shop, supranumit Pulsensation, inaugurat la parterul Iulius Mall Cluj, oferă o gamă variată de produse de îngrijire pentru față și corp, make-up și parfumuri, pentru femei și bărbați. Printre atracţiile magazinului se numără aşa-numitele ”Beauty Bars” pentru Skincare şi Make-up, locuri unde clienţii pot beneficia de testarea produselor și de sesiuni de machiaj gratuit, pot răsfoi cataloagele de beauty și pot primi consultanţă de frumuseţe din partea specialiştilor The Body Shop.
Scopul noului concept de butic este de a maximiza reducerea consumului energetic, de a elimina într-o măsură cât mai mare utilizarea hârtiei folosită pentru a confecţiona materiale promoţionale şi de a construi mobilierul numai din lemn obţinut în mod responsabil, prin intermediul mișcării Wood Positive, care susţine plantarea unui număr mai mare de copaci decât cel utilizat. Totodată, pe lângă considerentele de natură etică, Pulsensation aduce noutăți și pe latura estetică, interiorul fiind mult mai bine structurat, îmbrăţişând în acelaşi timp un design cald, prietenos, cu multe materiale şi culori naturale, odihnitoare şi relaxante pentru privitor.
The Body Shop a fost fondat de antreprenoarea britanică Dame Anita Roddick, o inspiraţie pentru generaţii de femei care s-au bucurat de produsele brandului timp de aproape 40 de ani. Fondat în 1976, primul magazin The Body Shop s-a deschis în Brighton, pe coasta de est a Angliei, cu doar 25 de produse de îngrijire mixate manual. Astăzi, The Body Shop Internaţional operează în peste 3.000 de magazine din peste 60 de ţări, oferind produse cosmetice de înaltă calitate, pe bază de ingrediente naturale, aprovizionate din toate cele patru colţuri ale lumii şi inspirate din natură. În România, brandul The Body Shop este prezent cu 8 magazine, cel mai recent inaugurat fiind cel din Iulius Mall Cluj.
Iulius Mall Cluj cuprinde peste 230 de magazine
Iulius Mall Cluj este cel de-al treilea mall al reţelei naţionale a companiei IULIUS, cel mai mare dezvoltator şi operator de proiecte multifuncționale şi centre comerciale de tip mall din România, cu o experiență de peste 20 de ani în retail şi real estate. Inaugurat în anul 2007, Iulius Mall Cluj are o suprafaţă închiriabilă de peste 50.000 mp și reprezintă o investiţie în valoare de 80 milioane de euro. Mall-ul cuprinde peste 230 de magazine cu branduri internaţionale şi naţionale, hypermarket Auchan, cinematograf multiplex Cinema City cu 10 săli, food court, o parcare subterană şi supraterană cu o capacitate de peste 2.000 de locuri şi alte destinaţii de relaxare.