Producătorul clujean Cosmetic Plant, controlat de familia de antreprenori Laszlo, a realizat în primele nouă luni o cifră de afaceri de circa 8,5 milioane de lei (1,88 mil. euro), mai mult cu 20% față aceeași perioadă din 2015.
”Extinderea rețelei de distribuție și lansarea livrărilor către hipermarketurile Carrefour, a sortimentației de produse Cosmetic Plant la partenerii deja extistenți, dar și lansarea gamelor de produse Lift UP și Miere & Lăptișor de matcă la finalul anului 2015 au avut un impact pozitiv asupra rezultatelor obținute”, a declarat Susana Laszlo, director general Cosmetic Plant.
Potrivit reprezentantei companiei, volumele de produse livrate în această perioadă au înregistrat o creștere cu 14%, comparativ cu același interval din anul anterior, la circa 960.000 de bucăți. Compania estimează pentru acest an afaceri în creștere cu aproximativ 20% față de 2015, la 11 mil. lei (2,4 mil. euro). De asemenea, pentru anul 2017 compania deja lucrează la lansarea a două noi game, cât și la faceliftul uneia dintre cele existente.
Produsele sunt prezente în 8.000 de magazine
Produsele Cosmetic Plant sunt prezente în circa 8.000 de magazine la nivel naţional, printre care în reţelele Auchan, Cora, Profi şi Carrefour. Pe lista de clienţi se mai află şi drogheriile dm drogerie markt, farmaciile Catena şi Remedium, dar şi magazinele Plafar. Piaţa locală este în continuare cea mai importantă pentru businessul Cosmetic Plant, ponderea exporturilor către ţări precum Republica Moldova, Ungaria, Iordania, Liban, Grecia sau Austria fiind mică.
Businessul Cosmetic Plant a fost fondat acum circa 25 de ani de mama Susanei Laszlo, Ileana Mester, de profesie farmacist, cu o experienţă de peste 20 de ani în cosmetologie. În 2014 şi 2015 compania a investit 1,3 milioane de lei pentru retehnologizarea fabricii. Proiectele au fost co-finanţate de UE şi au dus la majorarea capacităţii de producţie cu 70%, ajungând la circa 2,5 milioane produse pe an.