web analytics
Sunteți aici

Camelia Şucu s-a asociat cu un designer din Cluj pentru a crea o rețea de showroomuri de mobilier și accesorii de interior

Antreprenoarea Camelia Şucu s-a asociat cu un designer din Cluj, Genoveva Hossu, pentru a lansa un concept nou de mobilare a apartamentelor. Noile showroomuri vor avea denumirea ClassIN și vor găzdui colecții de mobilier și accesorii de interior.

”Vor fi spaţii în care vom încerca să discutăm cu clienţii despre cum să-şi mobileze o casă sau un apartament, le vom prezenta un concept integrat, iar în acelaşi timp vom oferi şi produsele. Vom a avea cea mai mare bibliotecă online de mobilă şi decoraţiuni din România, de la 600 de furnizori, atât români, cât şi străini”, a spus Genoveva Hossu.

Showroomurile ClassIN, unul în Bucureşti de 600 mp şi altul la Cluj de 750 mp, vor necesita o investiţie de peste 500.000 de euro.

”Nu ne adresăm întregii pieţe, ci numai acelui segment de clienţi care înţeleg ce înseamnă un concept integrat de design. Un buget mediu este de 450 de euro pe metrul pătrat, iar eu am avut şi comenzi care au ajuns la 1.200 de euro pe metru pătrat. Conceptul de design integrat al unei case este prea puţin cunoscut şi folosit pe piaţă, clienţii preferând să-şi mobileze aprtamentele luând lucruri diferite, aşa cum cred ei că se potrivesc. De asemnea, sunt cazuri în care clienţii dau sute de mii de euro, chiar şi un milion de euro,  pentru o casă, dar nu dau mai mult de 20.000 euro pentru mobilă”, a spus Camelia Şucu.

În primul an cele două antrepenoare speră ca showroomurile ClassIN să aducă vânzări de 2 milioane de euro, iar magazinele Natuzzi încă un milion de euro. În noua asociere, Camelia Şucu are 60% din acţiuni, iar Genoveva Hossu 40%. Cele 2 antreprenoare sunt în discuţii să cumpere un producător de mobilier din Transilvania, cu care lucrează de mai mult timp.

Articole similare

Lasă un răspuns

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW