web analytics
Sunteți aici

Clujenii de la Vitacom au ajuns la afaceri de 6,7 mil. euro în primele nouă luni

Importatorul şi distribuitorul de produse şi accesorii electronice Vitacom Electronics din Cluj-Napoca, controlat de Vasile Andrei Vita, a realizat în primele nouă luni o cifră de afaceri de 6,7 mil. euro, mai mult cu aproape 14% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, peste bugetul de venituri estimat de companie.

Pentru acest an, oficialii de la Vitacom Electronics mizează pe afaceri totale de  9,2 mil. euro.Compania din Cluj importă şi distribuie o gamă largă de produse electronice, de la cabluri şi conectori, baterii, acumulatori, încărcătoare GP, componente şi piese de schimb electronice, la elec­trice şi IT, accesorii pen­tru electrocasnice, sis­te­me de securitate, siste­me şi accesorii audio-vi­deo, telecomenzi şi sis­teme de navigaţie GPS.

”Activitatea noastră a fost susţinută în acest an de creşterea numărului de clienţi pe platforma online B2B, dar şi de focusul echipei de vânzări pe piaţa tradiţională. De asemenea, volume în creştere am înregistrat şi pe segmentul comerţului modern, beneficiind de trendul crescător din economia românească”, a declarat Vasile Andrei Vita, directorul general al companiei Vitacom Electronics.

vasile-andrei-vita
Vasile Andrei Vita – proprietarul Vitacom

Deţin două branduri proprii, Well şi Chrome

Compania Vitacom Electronics este distribuitor pentru branduri precum GP Batteries, Valueline, Konig, HQ, Cyberpower, Maxell, Goobay, ProsKit, NGS şi Legrand, dar deţine şi două branduri proprii, Well şi Chrome. Vitacom exportă produsele Well şi Chrome în Ungaria, Bulgaria, Slovenia, Serbia, Bosnia şi Herţegovina, Croaţia, Estonia, Grecia, Cipru, Spania, Portugalia, dar şi în Germania.

Deşi Vitacom se adresează în principal segmentului B2B (business to business), compania are şi o reţea de magazine fizice pentru consumatorii finali. De asemenea, Vitacom este prezent şi pe piaţa de comerţ electronic, magazinul online adresându-se atât segmentului B2B, cât şi celui B2C (business to consumer).

”În acest an am activat clienţi importanţi, companii de distribuţie pe piaţa FMCG, dar şi clienţi strategici în piaţa modernă. La finalul lunii septembrie am deschis un nou magazin cu vânzare en detail, în Constanţa”, a spus şeful Vitacom.

aviva-vita
Aviva Noemi Vita – Director Marketing Vitacom

Investiţii de 250.000 de euro

Compania şi-a bugetat pentru acest an un program de investiţii de 250.000 de euro, în principal pentru optimizarea platformelor online, mizând pe creşterea numărului de clienţi care preferă comerţul electronic.Investiţiile Vitacom în mediul online se datorează schimbării tendinţei de cumpărare a clienţilor, odată cu creşterea numărului de persoane care preferă comerţul electronic. Şi anul trecut Vitacom a pus accent pe îmbunătăţirea platformelor online şi a investit în softuri pentru o experienţă mai bună a clienţilor pe site-uri, optimizare şi design, iar datorită acestor noi dezvoltări, clujenii au reuşit să-şi extindă vânzările online şi să câştige noi clienţi. Vitacom a investit în acest an şi în reînnoirea flotei auto.

”Piaţa a continuat în primele nouă luni trendul crescător din ultima perioadă, iar compania noastră a înregistrat o evoluţie bună, reuşind astfel să creştem cota de piaţă. Datorită creşterii veniturilor şi implicit a puterii de cumpărare a populaţiei, estimăm o continuare a trendului crescător în comerţul de produse electronice”, a afirmat Vasile Vita.

Vitacom Electronics a fost înfiinţată în anul 1991 în Cluj-Napoca şi este controlată de Vasile Andrei Vita. Compania activează de 25 de ani în domeniul distribuţiei şi a importului de accesorii ”consumer electronics” şi are în prezent 90 de angajaţi. Vitacom a creat în acest an 10 joburi în departamentele de vânzări, marketing, IT şi logistică. În prezent, joburile disponibile în cadrul companiei sunt pentru reprezentanţi vânzări în magazine, vânzători teritoriali şi business developer, iar pe segmentul de marketing, Vitacom intenţionează să angajeze un brand manager.

Au dezvoltat Academia Vitacom, pentru progresul angajaţilor

La începutul acestui an, Vitacom a demarat dezvoltarea unui proiect intern, Academia Vitacom, care are ca scop principal progresul angajaţilor companiei. Noii angajaţi îşi încep cariera la Vitacom parcurgând un program de inducţie, care serveşte drept instruire pentru ocuparea postului. Academia Vitacom are la bază şi conceptul de dezvoltare profesională a angajaţilor, prin training-uri special formate în acest scop.

Tot în acest an, Vitacom a demarat un program de internship, de care au beneficiat 5 studenţi din Cluj. Anul trecut piaţa locală de comerţ electronic s-a ridicat la circa 1,5 miliarde de euro, în creştere cu aproximativ 25% faţă de anul anterior. Suma reprezintă practic afacerile magazinelor online active, care nu cuprinde însă şi agenţiile de turism şi de bilete de avion online.

Sursa: Ziarul Financiar

Articole similare

Lasă un răspuns

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW