0.7 C
Cluj-Napoca
vineri, decembrie 13, 2024
Google search engine
AcasăBUSINESS ÎN ARDEALClujenii de la Wens Travel au preluat agenţia de turism DeLuxeTour

Clujenii de la Wens Travel au preluat agenţia de turism DeLuxeTour

Compania Wens Travel, controlată de Mihaela Căluşer, absolventă a Facultăţii de Electrotehnică din Cluj-Napoca, va prelua agenţia de turism cu capital german DeLuxeTour, în vederea extinderii ariei de activitate în zona de servicii turistice luxury. Conducerile ambelor agenţii au aprobat deja tranzacţia, urmand ca preluarea sa fie definitivata pana la inceputul anului 2017.

”În peisajul dinamic al pieței de turism, am găsit varianta perfectă pentru a ne extinde în segmentul luxury și a le oferi clienților noștri experiențe desăvârșite și impresii de neuitat. An de an, Wens Travel a încercat să inoveze și să-și extindă aria de acoperire a serviciilor de travel, iar această preluare reprezintă o motivație și o provocare suplimentară pentru a deservi cele mai rafinate, exigente și memorabile dorințe de călătorie”, a declarat Mihaela Călușer, managerul general al Wens.

Wens Travel oferă soluții adaptate segmentului de business și de leisure, oferind totodată evenimente și servicii sportive complete. Cifra de afaceri realizată de Wens în 2015 a fost de 28 milioane de lei.  Numele Wens este prescurtarea punctelor cardinale :west, east, nord, south.

”Am înființat firma DeLuxeTour cu speranța că vom putea îndruma și ajuta cât mai mulți iubitori de călătorie prin labirintul destul de încurcat al touroperatorilor și al platformelor de travel online. Vacanțele luxury nu se adresează doar unui anumit tip de oameni, oricine poate planifica o călătorie cu totul deosebită dacă se ține cont de anumiți parametri. Fiind o firmă mică, am căutat un partener puternic cu care să ne asociem”, au declarat Cristina și Mircea Doloc, proprietarii DeLuxeTour.

Afaceri de 28 mil. lei din evenimente, confe­rin­ţe şi vacanţe

Mihaela Căluşer, 46 de ani, a pus pe picioare agenţia de turism Wens în urmă cu 19 ani la Cluj-Napoca şi a ajuns la afaceri de 28 mil. lei anual şi peste 10.000 de clienţi, pentru care organizează evenimente, confe­rin­ţe, dar şi vacanţe personalizate, în­tr-o perioadă în care o mare parte din cele peste 3.000 de agenţii de turism s-au focusat pe vacanţe ”low cost”. Mihaela Căluşer, absolventă a Facultăţii de Electrotehnică din Cluj-Napoca, a profesat timp de doi ani în cadrul facultăţii, după care, în anul 1995, s-a angajat într-o agenţie de turism, unde a lucrat până în 1997.

RELATED ARTICLES

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments