web analytics
Sunteți aici

Clujenii de la Farmec se extind în București printr-un magazin Gerovital

Producătorul clujean de cosmetice Farmec a deschis primul magazin Gerovital din ţară, în cadrul complexului comercial ParkLake, din București, în urma unei investiţii de 67.000 de euro. Magazinul are 52 de metri pătraţi şi oferă toate produsele din gamele Gerovital şi Aslavital.

În cadrul magazinului, clienții pot beneficia gratuit de o ședință de dermoanaliză pentru stabilirea tipului de ten, prin folosirea unor măsurători instrumentale specifice care analizează nivelul de hidratare, elasticitate, nivelul de sebum și gradul de pigmentare al pielii.

”Am primit nenumărate solicitări de a deschide un magazin în Capitală, așa că am decis să le facem o bucurie clienților noștri și să inaugurăm în București primul magazin Gerovital din România. Gerovital este cel mai iubit brand românesc și lider pe segmentul produselor de îngrijire a tenului, cât și pe cel al produselor de întreținere a firului de păr”, a spus Mircea Turdean, director general Farmec.

Brandul Gerovital, moștenire a profesorului Ana Aslan, reunește game create pentru îngrijirea părului, a pielii și a tenului, printre care se numără Gerovital H3, Gerovital Tratament Expert, Gerovital Plant, Gerovital Men și Gerovital Sun. Produsele AslaVital pentru îngrijirea tenului au la bază argilă pură, 100% românească, provenită dintr-o sursă unică, Munții Pădurea Craiului.

Produsele Farmec sunt exportate în peste 30 de ţări

Farmec Cluj-Napoca a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 172 milioane lei (38,8 mil. euro), în creştere cu circa 13% faţă de anul precedent. Produsele cosmetice ale companiei sunt comercializate în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, Emiratele Arabe Unite, Irak, Kuweit şi Canada, conform celor mai recente date.  Rețeaua Farmec numără până în prezent 8 magazine, în București, Cluj, Arad, Timișoara, Târgu-Mureș, și Sibiu.

Pe piaţa de produse cosmetice din România, evaluată la 3,5 mld. lei (780 mil. euro), Farmec concurează cu producători gigan­tici precum L’Oreal sau Beiersdorf (Nivea), cu nume locale de mai mici dimensiuni precum Cosmetic Plant, cu mărcile private ale retailerilor şi cu companii din vânzări directe precum Avon sau Oriflame.

Articole similare

Lasă un răspuns

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW