web analytics
Sunteți aici

Doi clujeni au mizat 10.000 de euro pe invitaţii de nuntă pe care vor să le vândă şi cuplurilor din Austria sau Germania

Raluca Bogdan şi Eli Liliac au pus bazele afa­cerii Vanilla Fine Papers în urmă cu apro­xi­mativ doi ani, în urma unei investiţii de 10.000 de euro. În pre­zent cei doi deţin un atelier la Cluj, unde creează invi­taţii de nuntă şi un punct de prezentare a pro­du­se­lor în centrul Capitalei.

”Am lansat afacerea în momentul în care am sesizat că pe piaţa românească nu există in­vitaţii de nuntă care să satisfacă pe deplin exi­genţele mirilor”, a spus Raluca Bogdan, mana­ging partner în cadrul brandului Pre­mium Cards, administrat de firma Vanilla Fine Papers. Fondatoarea deţine 90% din acţiunile companiei.

Investiţia iniţială necesară lansării businessului a fost de aproximativ 10.000 de euro, proveniţi din surse proprii. Din banii in­vestiţi antreprenoarele şi-au asigurat stocul de materiale şi în special promovarea, având în vedere că lansarea firmei a avut loc într-un hotel din Bu­cureşti.

”Dificultatea cu care ne confruntăm este faptul că materia primă pentru reali­za­rea invitaţiilor de nuntă este achiziţionată din străinătate, cartoanele din Italia, cris­ta­lele din Austria. Suntem obligate să avem mereu stocuri generoase pentru a putea res­pecta termenele de predare către clienţi”, a spus Raluca Bogdan.

Vor să vândă invitaţii şi cuplurilor din Austria sau Germania

Echipa Premium Cards, formată în pre­zent din trei angajaţi, lucrează la un site în limba germană pentru că până la finalul anu­lui vrea să ducă invitaţiile de nuntă făcute în atelierul din Cluj către cuplurile din Ger­mania şi Austria.

”În producţie se lucrează efectiv 6-7 luni pe an, în corelaţie cu sezonul nun­ţilor, timp în care avem vânzări care ne per­mit să ne bucurăm de un extrasezon liniştit în care ne ocupăm de crearea noilor co­lecţii”, a precizat Raluca Bogdan.

Deşi atelierul de producţie este situat în Cluj, cererile vin în principal din Ca­pi­tală şi din străinătate. Anul acesta com­pa­nia a livrat colete cu invitaţii de nuntă în oraşe precum Londra, Paris, Milano, Mos­cova şi Viena. Afacerea Vanilla Fine Papers a avut venituri de puţin peste 51.000 de lei anul trecut, dar şi o pierdere de circa 58.000 de lei, potrivit informaţilor de la Ministerul Finan­ţelor.

Preţul invitaţiilor de nuntă variază între 1,2 euro şi 1,5 euro, iar cele mai vândute sunt in­vitaţiile în cutii cu preţul de 3,9 euro care pot fi accesorizate cu broşe al căror preţ este cu­prins între 1 şi 3 euro. Invitaţiile sunt con­cept şi design propriu, realizate din car­to­naşe, lucrate manual şi accesorizate cu broşe şi cristale.

Sursa: Ziarul Financiar

Articole similare

Lasă un răspuns

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW