13.9 C
Cluj-Napoca
joi, martie 27, 2025
Google search engine
AcasăAFACERI LA ÎNCEPUTO tânără de 24 de ani din Cluj vinde bijuterii handmade de...

O tânără de 24 de ani din Cluj vinde bijuterii handmade de 3.000 de lei pe zi

Georgiana Lungu, o tânără de 24 de ani din Cluj-Napoca, îşi fabrică de aproximativ cinci ani propriile bijuterii, pe care a ajuns, ulterior, să le comercializeze. Tânăra câştigă circa 220.000 de lei (circa 50.000 de lei) din vânzarea acestor bijuterii şi se gândeşte la dublarea cifrei de afaceri în acest an.

Primii bani investiţi în acest business au fost 40 de lei, din care a cumpărat primele materiale. Ulterior, a mers cu bijuteriile sale la târguri, unde a început să învăţe din lumea comerţului.

”Tot ce am câştigat, între timp, am invesitit din profitul acelor bani. Nu am mai pus de la mine fiindcă nu aveam, îmi dădeau părinţii bani ca oricărui student. Primul meu târg a fost de mărţişor. Ştiu că am câştigat mulţi bani şi a urmat un târg de Crăciun. Din şapte zile cât a ţinut, eu am vândut tot în prima zi’, a spus Georgiana Lungu.

Acela a fost, de fapt, momentul în care clujeanca şi-a dat seama că produsele sale prind la public. FelicityStore.ro, site-ul pe care l-a deschis de aproape doi ani, a crescut organic spune tânăra. Iniţial, a început să investească sume mici, ţintite în promovare pe GoogleAdWords şi Facebook şi a lansat promoţii în care a testat piaţa şi cererea. Cea mai mare vizibilitate o are acum din online, mai ales de pe Facebook, iar promovarea continuă este strategia sa de bază.

”Un procent de 20% din profitul de pe luna anterioară îl investim în promovare, în marketing şi funcţionează. Se simte luna viitoare. Dar nu doar asta contează. Mulţi oameni vin din recomandări, iar acesta e cel mai bun feedback, în contextul unei concurenţe asidue pe piaţa handmade”, afirmă tânăra antreprenoare.

FelicityStore.ro are 600- 700 de comenzi pe lună conform fondatoarei, dacă nu se iau în calcul clienţii de la atelier, ”iar cifrele sunt în creştere”.  Suma medie pe care o încasează într-o zi este între 2.000 şi 3.000 de lei, iar acum are ca target 3.300 de lei pe zi până la sfârşitul anului.

”Din august 2015 am avut un volum mai mare de vânzări”, spune Georgiana, care a înregistrat o cifră de afaceri de 220.000 de lei pentru anul trecut. Iar pentru anul acesta preconizează o cifră de afaceri de trei ori mai mare, datorată atât creşterii organice, cât şi strategiei de promovare agresivă. Cel mai bine vândute produse sunt pandantivele, respectiv ”Puful de păpădie”, la 45 de lei, dar preţurile variază între 45 şi 58 de lei.

Planul său pe termen lung este extinderea internaţională. Anul acesta a vrut să îşi comercializeze produsele în Ungaria, însă, în urma testării pieţei, şi-a dat seama că trebuie să mai crească la nivel naţional, că mai sunt multe de învăţat aici.

Sursa: Ziarul Financiar

RELATED ARTICLES

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments