O platformă de business dedicată entităților care doresc să obțină sau să promoveze informații oficiale, validate cu privire la mediul de afaceri din municipiul Cluj-Napoca, zona metropolitană a acestuia și chiar din regiunea de nord-vest este disponibilă începând de joi, 23 iunie 2016. Platforma clujbusiness.ro, realizată integral în limba engleză este o dezvoltare a site-ului cu același nume, creat de primăria Cluj-Napoca încă din anul 2011.
Platforma găzduiește mai multe secțiuni create special pentru a încuraja mediul de afaceri să participe la actualizarea informațiilor relevante pentru acest domeniu, de la calendarul evenimentelor locale în special legate de business (dar nu numai, ci și al acelor evenimente care au devenit deja un brand de Cluj, generând în sine business), la informații despre mediul de business din Cluj, o arhivă virtuală de testimoniale ale unor oameni din sfera diplomatică, instituțională sau de afaceri care încearcă să răspundă, în viziune proprie, întrebării – De ce Clujul/Why Cluj?
”Probabil că cea mai importantă secțiune a platformei o reprezintă secțiunea numită Business Profiles, un ghid al firmelor clujene, o secțiune care este abia la început și unde așteptăm toți agenții economici interesați să ni se alăture. Doar prin informațiile trimise de ei putem avea o imagine modernă, actualizată și utilă misiunii noastre, aceea de a ajuta oamenii de afaceri să se cunoască, să economisească timp, să simtă că fac parte din marea familie a Clujului”, a spus Emil Boc, primarul Clujului.