-6.3 C
Cluj-Napoca
marți, ianuarie 14, 2025
Google search engine
AcasăBUSINESS ÎN ARDEALQuickMobile se extinde prin franciză în 15 orașe din țară

QuickMobile se extinde prin franciză în 15 orașe din țară

QuickMobile, cu afaceri de distribuţie şi de retail pentru diferite gadgeturi şi produse IT&C, are în plan extinderea pe piața locală, prin intermediul unei rețele de magazine deschise în franciză în principalele orașe din țară. Astfel, până la sfârșitul anului, compania mizează pe inaugurarea a 6 noi unități de tech retail. Primele orașe vizate pentru dezvoltarea rețelei de francize QuickMobile pe plan local sunt Sibiu, Brașov, Oradea, Pitești, Ploiești, Târgu Mureș, urmând ca, în 2017, planul să continue cu noi locaţii în Craiova, Arad, Alba Iulia, Bacău, Galați, Focșani, Piatra Neamț și Buzău, dar și în București. Totodată, strategia companiei include şi un plan de extindere internaţională a reţelei de unităţi de tech retail pentru consolidarea poziţiei de specialist în comerţul cu tehnologie la nivel european.

”Cea mai bună soluţie de extindere pentru un business este conlucrarea cu nişte parteneri pentru dezvoltarea companiei, mult mai motivaţi decât angajaţii. De aceea am ales dezvoltarea în franciză a reţelei, având un model deja testat în ultimi 12 ani şi certitudinea succesului pentru francizaţi. Este şi forma noastră de a susţine antreprenoriatul din România”, a declarat  Cosmin Cosma, director reţea francize QuickMobile.

Printre avantajele francizatului vor fi independența și libertatea de decizie pe care le oferă o afacere proprie. Mai mult decât atât, francizatul va beneficia de un model de business robust, închegat și deja testat, practic o afacere la cheie, fără a fi nevoie de încercări și experimente de piață. În plus, pe lângă brand awarness, sprijin continuu și puterea de negociere oferită de expertiza companiei, QuickMobile va oferi stocul de produse, accesul la o rețea de furnizori globali.

La rândul său, francizatul trebuie să aloce la început o investiție financiară necesară atât pentru acoperirea taxei de intrare în franciză, cât și pentru amenajarea magazinului, chiria pe 3 luni a spaţiului și cheltuielile de marketing dedicate lansării pe piață a noii unități de tech retail QuickMobile.

”Franciza QuickMobile se adresează mai ales tinerilor antreprenori, cu studii medii sau superioare, pasionați de telefoane și gadget-uri, dar și cunoscători ai pieței locale de profil, un avantaj în plus fiind experiența în retail și management”, a mai adăugat Cosmin Cosma. Planurile QuickMobile vizează în următorii ani și extinderea internațională prin intermediul francizei, în urma participării la diverse evenimente dedicate cunoașterii piețelor respective și parteneriatelor de acest tip.

QuickMobile.ro este unul dintre cele mai importante magazine online de telefoane, tablete, gadgeturi și accesorii din România, fiind completat de o rețea de puncte de vânzare în cele mai mari centre comerciale din țară. În 2015, compania s-a extins pe piața internațională prin lansarea magazinului online QuickMobileShop.com, care livrează în toate cele 28 de state din cadrul Uniunii Europene.

Grupul QuickMobile a încheiat anul trecut cu un profit de 950.000 de euro, de trei ori mai mare faţă de 2014, creşterea fiind susţinută de vânzările de telefoane mobile, în special smartphone-uri. QuickMobile, grup fondat în urmă cu zece ani de Tudor şi Angela Ţiboc, s-a diferenţiat pe piaţă prin oferta de gadgeturi mai mare faţă de cea a majorităţii celorlalţi retaileri, produse care sunt achiziţionate direct de la distribuitori ai unor branduri precum Apple, Samsung, BlackBerry sau HTC din alte ţări, precum Germania.

RELATED ARTICLES

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- Advertisment -
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine
Google search engine

Most Popular

Recent Comments