Producătorul de cosmetice CosmeticPlant din Cluj a înregistrat în primele trei luni ale acestui an o creştere cu 23% a cifrei de afaceri comparativ cu primul trimestru al anului trecut, în timp ce volumul de produse livrate s-a majorat cu 17%, faţă de perioada similară din 2015. Compania estimează că al doilea trimestru din an va aduce o creştere de cel puţin 10-12% a afacerilor, iar pentru întregul an clujenii mizează pe un avans de cel puţin 10% a cifrei de afaceri, la circa 2,2 mil. euro.
”Lansarea gamelor Miere şi Lăptişor de Matcă şi LiftUP, la finele lui 2015, dar şi a cremelor aniversare în acest început de an, alături de parteneriatele încheiate cu noi distribuitori şi de creşterea notorietăţii brandului au avut, cu siguranţă, un impact pozitiv în business-ul companiei în primul trimestru din 2016”, a spus Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant.
Exporturile din prima parte a anului au însemnat pentru companie o extindere a gamei de sortimente pe piaţa din Ungaria cu 17 produse noi. În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, împărţite în 14 game sortimentale grupate în funcţie de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protecţie solară, anticelulită, îngrijirea părului).