Compania de cablu RCS&RDS a ajuns la peste 2 milioane de clienţi pentru serviciul de internet fix, cu aproximativ 800.000 mai mulţi clienţi decât Telekom, al doilea jucător de pe acest segment. Operatorul a făcut plublice date despre numărul de abonamente şi pentru celelalte servicii: 2,7 milioane de clienţi pe cablu TV, 700.000 de clienţi pe televiziune prin satelit şi 1,4 milioane pe telefonie fixă.
Datele publicate de RCS&RDS arată că operatorul s-a distanţat semnificativ de principalii săi rivali pe două segmente cheie de business, internet fix şi servicii de televiziune. Pe segmentul TV, RCS&RDS are cu aproximativ 2 milioane de clienţi în plus faţă de Telekom, care este numărul doi şi pe acest segment. Pe segmentul de cablu, RCS are aproximativ 1,8 milioane de clienţi în plus faţă de rivalii de la UPC.
”Am ajuns la peste 2 milioane de clienţi cu abonament la serviciile Digi Mobil, persoane fizice. Un milon de clienţi persoane fizice au ales abonamentul Digi Optim Nelimitat”, a declarat Valentin Popoviciu, vicepreşedinte al operatorului RCS&RDS, în cadrul unei conferinţe de presă. Acesta a menţionat că RCS&RDS are aproximativ 25% din piaţa de abonamente de telefonie mobilă pentru persoane fizice.
Pe de altă parte, compania are peste 2,4 milioane de clienţi persoane fizice pentru serviciul de internet mobil, dintre care 700.000 folosesc serviciul prin intermediul modemurilor USB dedicate şi ale altor echipamente dedicate de acest tip. Cu peste două milioane de abonamente la finele lunii martie a acestui an doar pe segmentul rezidenţial, RCS&RDS este, cel mai probabil, numărul trei pe piaţă ca număr de contracte, înaintea grupului Telekom România.
Sursa: Ziarul Financiar