Producătorul de materiale de construcţii AdePlast, sponsorul oficial al competiţiei Cupa Ligii, a avut o creştere de peste 10% a afacerilor în primul trimestru faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit unui comunicat de presă al companiei. Evoluţia AdePlast din primele trei luni vine după un an 2015 destul de dificil. Anul trecut, creşterea efectivă a businessului a fost de aproape două procente, după ce AdePlast a renunţat la afacerea cu polistiren extrudat, chiar la începutul anului.
”În primele trei luni din 2016, am reuşit o creştere pe zona de polistiren de 56 de procente faţă de anul trecut. Este din ce în ce mai clar că piaţa se educă, o serie de clienţi care migraseră în anii trecuţi spre preţul cel mai mic, se întorc acum la preţul corect, cu garanţia că produsul este conform cu specificaţiile de pe etichetă”, a spus Marcel Bărbuţ, CEO AdePlast.
În 2015, AdePlast a avut o cifră de afaceri de 306,5 milioane de lei şi EBITDA de 47,7 milioane, în creştere cu 13,3 procente, faţă de anul precedent. AdePlast exportă în special către Republica Moldova, Bulgaria, Ungaria, Austria şi Spania, iar din acest an a început livrările şi către Marea Britanie. Compania este controlată de omul de afaceri Marcel Bărbuţ.