Enel, cel mai mare furnizor de energie din Italia, cu afaceri şi pe plan local, a deschis un punct de vânzare la Cluj-Napoca, în Polus Center, fiind prima astfel de locație inaugurată de companie în afara zonei sale tradiționale de furnizare. Enel a pregătit pentru potențialii clienți din Cluj o ofertă dedicată, disponibilă până la 31 mai 2016, care include un abonament în valoare de 0,15 lei/zi/punct de consum, indiferent de volumul de energie consumată, plus un preț al energiei electrice de 0,167 lei/kWh (167 lei/MWh). Atât abonamentul, cât și prețul energiei sunt garantate timp de doi ani de la semnarea contractului. La acest preț, se adaugă tarifele reglementate de ANRE – servicii de transport, de sistem și de distribuție, cogenerare, certificate verzi, accize și TVA.
Clienții persoane fizice pot alege unul dintre pachetele Enel Asistență, care oferă acces la servicii precum reparații și intervenții la instalații electrice interioare, reparații de lăcătușerie, reparații ale instalațiilor de încălzire a apei, printr-o rețea de firme specializate, administrată de compania Europ Assistance. Pentru clienții persoane juridice, pachetul Enel Confort asigură intervenție imediată în caz de deteriorare a instalațiilor electrice.
Grupul Enel activează în peste 30 de țări de pe patru continente, are o capacitate instalată netă de circa 89 GW, generează electricitate și gaz printr-o rețea ce acoperă circa 1,9 milioane km. Enel are peste 3.100 de angajați în România si oferă servicii unui număr de 2,7 milioane de clienți din trei zone ale țării: Muntenia Sud (inclusiv București), Banat și Dobrogea, acoperind aproape o treime din piața locală de distribuție.