web analytics
Sunteți aici

Clujenii de la Farmec au vândut cosmetice de peste 1 mil. euro prin magazinul online

Producătorul clujean de cosmetice Farmec a avut anul trecut vânzări de peste un milion de euro prin magazinul online, la o cifră totală de afaceri de 172 milioane lei (38,5 milioane euro). Farmec va extinde în acest an și rețeaua offline cu cinci magazine proprii pe piața locală, anul trecut compania înregistrând, lunar, o medie de 16.000 de clienți pe partea de comerț tradițional.

În prezent, rețeaua Farmec numără 7 puncte de distribuție în Cluj, București, Constanța, Argeș, Timiș, Brașov și Neamț și 3 puncte de lucru în Baia Mare, Craiova și Focsani. De asemenea, brandurile Farmec sunt prezente în ofertele tuturor lanțurilor de retaileri internaționali din România și în peste 4.950 de farmacii. În străinătate, Farmec are deschise magazine în parteneriat în Franța, Grecia, Italia și Spania.

”Pentru 2016 plănuim să ne extindem în țară cu minim cinci magazine proprii Farmec, acestea urmând a fi amplasate atât în zone cu trafic intens din comerțul tradițional cât și în unele centre comerciale. Acordăm o importanţă deosebită şi magazinului nostru online, care în 2015, a înregistrat vânzări mai mari de un milion de euro”, a declarat Codrean Pop, director de vânzări Farmec.

Portofoliul de cosmetice al producătorului clujean cuprinde produse sub brandurile Gerovital, Aslavital, ArganPlus și Farmec. Compania Farmec este deținută de angajați și foști angajați. Anul trecut, Farmec a înregistrat o cifră de afaceri de 172 milioane lei (38,5 milioane euro), în creștere cu 13,5% comparativ cu 2014, iar pentru acest an estimează un avans de peste 10% a afacerilor.

Articole similare

Lasă un răspuns

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW