web analytics
Sunteți aici

Clujenii de la Farmec au vândut anul trecut produse cosmetice de 39 mil. euro

Producătorul clujean de cosmetice Farmec a realizat anul trecut cu o cifră de afaceri de 172,5 mil. lei (aproximativ 39 mil. euro), în creștere cu peste 13% față de 2014, când afacerile companiei au ajuns la 152 mil. lei (34 milioane euro).

Farmec deține în prezent șase magazine în Cluj-Napoca, Arad, Timișoara și Târgu-Mureș, dar și în Franța, Grecia, Italia și Spania, în parteneriate locale. Totodată, produsele Farmec sunt exportate în peste 30 de țări, principalele piețe fiind Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, EAU, Irak, Kuwait, Canada.

”Avem o strategie de business solidă si sănătoasă, dezvoltată ținând cont de nevoile consumatorilor, dar și de contextul macroeconomic. Pentru 2016, ne propunem creșterea cifrei de afaceri, prin consolidarea pe piață a principalelor noastre branduri, dar și lansare de noi produse”, a declarat Mircea Turdean, director general Farmec.

În 2015, compania a lansat pe piață trei noi game de produse, Gerovital Happiness (produse cosmetice pentru față și corp), Gerovital H3 Derma Sun (gamă în domeniul dermatocosmeticelor cu protecție solară) și Gerovital Tratament Expert (gamă pentru îngrijirea părului). Farmec este cel mai mare producător român de cosmetice, cu aproximativ 600 de angajați. Din 2008, Farmec deține drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.

Articole similare

Lasă un răspuns

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW