Clujenii Mihaela şi Marius Marincaş au pus pe picioare, din surse proprii, un laborator care produce şi comercializează produse de cofetărie sub marca Mima’s Cookies, investiţia ridicându-se la circa 7.000 de euro. Banii investiţi la înfiinţare au inclus renovarea integrală a spa­ţiului pentru cofetăria din Cluj, achiziţionarea mobilierului şi echipamentelor. Astfel, în prezent, cu ajutorul unui cuptor şi al unui mixer profesional, antreprenorii pot face faţă la nunţi de 250 de persoane.

Anul trecut cei doi clujeni au avut vânzări de peste 20.000 de lei, reuşind ne bucurăm să-şi recupereze investiţia fără ajutoare externe. Pentru acest an, cei doi antreprenori vor să dubleze vânzările faţă de anul trecut, ajungând astfel la peste 11.000 de euro. Antreprenorii nu au planuri pentru locaţii noi, vor să rămână un laborator cu produse la comandă, astfel încât să poată controla calitatea produselor.

Pentru promovarea produselor realizate de către Mimas Lab, creatorii se bazează pe recomandări. Preţurile din cadrul business-ului pornesc de la 80 de lei pentru un tort şi ajung la 180 de lei. Pentru a achiziţiona prăjiturile marca Mima’s Cookies clienţii plătesc în medie circa 60 de lei, conform datelor de pe site-ul oficial al firmei.

Articole similare

Lasă un răspuns