Producătorul de cosmetice Cosmetic Plant din Cluj, controlat de familia Laszlo, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 2 milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de anul precedent. Anul trecut, Cosmetic Plant a vândut peste 1 milion de produse, atât în reţele de hipermarketuri Auchan, Cora, DM DrogerieMarkt, Profi, în farmaciile Catena şi Remedium, Plafar, dar şi în alte magazine naturiste din ţară.
“Evoluţia pozitivă a business-ului a avut la bază mai mulţi factori, printre care lărgirea reţelei de distribuţie, intrarea în noi reţele de hipermarketuri şi mărirea gamei sortimentale cu patru game noi, miere, liftUp, gălbenele BIO şi anticelulită. De asemenea, pe lângă aceste aspecte, anul trecut am realizat şi o serie de face-lift-uri la ambalajele a 18 produse”, a declarat Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant.
Anul trecut producătorul de cosmetice şi-a majorat exporturile cu 170%, principalele pieţe pe care Cosmetic Plant vinde produsele fabricate la Cluj fiind Grecia, Germania, Marea Britanie, Portugalia, Republica Moldova, Iordania, Liban, Austria şi Ungaria.
În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, împărţite în 14 game sortimentale grupate în funcţie de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, ceai verde, ulei de argan) sau de utilizarea produsului (protecţie solară, anticelulită, îngrijirea părului). Compania Cosmetic Plant a fost fondată acum 25 de ani la Cluj-Napoca de mama Susanei Laszlo, Ileana Mester, de profesie farmacist, cu o experienţă de peste 20 de ani în cosmetologie.