web analytics

QuickMobile a vândut anul trecut peste 11.000 de ceasuri inteligente

Magazinul online quickmobile.ro  a vândut anul trecut peste 11.000 de ceasuri inteligente (smartwatch) în valoare totală de 14,5 milioane de lei, în creştere de patru ori şi jumătate faţă de 2014, când au fost comercializate 2.500 de unități și s-a încasat aproximativ 1,5 milioane de lei.

Cel mai scump smartwatch vândut în 2015 de QuickMobile a fost un Apple Watch Edition, varianta de lux, placată cu aur de 18 karate, în sumă de 79.999 lei. În perioada analizată, prețul mediu plătit pentru un smartwatch a fost de 1.290 de lei. Ceasurile inteligente au reprezentat 10% din vânzările QuickMobile în 2015, față de 1% în 2014, iar în funcție de numărul de unități vândute, primele trei modele au Apple Watch 42 mm, Samsung Gear S și Pebble.

În funcție de valoarea totală a comenzilor pentru fiecare model în parte, prima poziția a fost ocupată de Apple Watch, urmat de Samsung Gear, Pebble, Moto 360, LG Watch și MyKronoz. QuickMobile are în ofertă și un ceas special realizat pentru copii, LG Kizon. Compania a vândut anul trecut 150 unități din acest model.

QuickMobile, grup fondat în urmă cu zece ani de Tudor şi Angela Ţiboc din Baia Mare, s-a diferenţiat pe piaţă prin oferta de gadgeturi mai mare faţă de cea a majorităţii celorlalţi retaileri, produse care sunt achiziţionate direct de la distribuitori ai unor branduri precum Apple, Samsung, BlackBerry sau HTC din alte ţări, precum Germania.

Articole similare

Lasă un răspuns

Sus
Produs în Ardeal

FREE
VIEW