O echipă de patru studenţi din Cluj-Napoca şi-au investit banii de vacanţă, 1.000 de euro, în aplicaţia City365, pe care proprietarii de localuri o pot folosi pentru a se promova şi a atrage clienţi în momentul în care localul lor este gol, sau pentru a vinde mai uşor stocul care urmează să le expire.
City365 este o aplicaţie mobilă bazată pe hărţi ce informează utilizatorii despre toate ofertele şi reducerile disponibile în localurile din oraş. De asemenea, proprietarii de localuri pot adăuga oferte în timp real, prin care să îi determine pe clienţi să vină chiar dacă localul lor este gol. În momentul în care primii oameni vor fi deja în local, aplicaţia va atrage şi alţi clienţi.
„Fiind studenţi, ieşeam foarte des în oraş şi am observat că existau momente în care un local era plin, iar altul de lângă era gol. De ce se întâmplă asta? După ce am studiat fenomenul, am înţeles că oamenii atrag oameni“, spune Marcel Ionescu, unul dintre fondatorii conceptului City365, citat de zfcorporate.ro
Cei patru fondatori, Marcel Ionescu, Cristian Dan, Răzvan Onica şi Ionuţ Temian, şi-au prezentat conceptul în faţa investitorilor de la Demo Day, evenimentul inaugural al acceleratorului de afaceri Spherik. Piaţa ţintită de studenţi este cea a restaurantelor şi cafenelelor, iar pentru viitor planurile tinerilor antreprenori sunt să atace sectorul HoReCa.